Russell Hobbs Cottage Classic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Cottage Classic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Jeanette53 04-01-2015

Ik ben voor de vormgeving van het apparaat gevallen, hij staat echt knus op het aanrecht. Omdat ik niet veel thee drink gebruik ik hem niet zo vaak. Dat komt mooi uit, want hij maakt ongelofelijk veel lawaai. Betreffende de opmerkingen uit de vorige reviews over de lak en het zeefje heb ik andere ervaringen, hij is nog net zo mooi en goed als bij aanschaf.

Proffessormc007 12-01-2015

Hallo Jeanette,
Let goed op deze waterkoker bij de rode laklaag ( roestvorming ) en de roestvorming onder het deksel.

Groetjes,
Michel

erica67 05-11-2014

Je kunt geen kleine hoeveelheiden water koken, waardoor je veel te veel water kookt voor één kopje. Maakt een ongelofelijke herrie, alsof er een helikopter in de keuken opstijgt. Na een half jaar begon de rode laag los te laten en kwamen er kleine ronde vlekken op de rode buitenkant. Teruggestuurd naar Bol.com, waar ik mijn geld terug zou krijgen. Helaas, na drie maanden nog geen cent gezien. Ze zeggen gestort te hebben, helaas niet op mijn rekeningnummer....

Proffessormc007 06-06-2014

Mooie design, maar:
* hij maakt erg lawaai.
* hij ging blaasjes vertonen onderin bij het rode gedeelte, roest?
* er viel na twee maanden een schroefje uit de onderkant.
* hij ging roesten bovenin de ketel, waar de deksel vastzit, dus roest ook op het deksel, toen heb ik hem teruggebracht.
Een waterkoker die niet tegen water kan???
Helaas voor dit mooie apparaat.

Proffessormc007 12-01-2015

We hebben nu een Philips HD9342, een prima waterkoker.

cverschuurenverhagen 01-12-2013

Maakt herrie bij het water koken, in het venstertje waar het waterniveau te zien is zitten kalkresten die je niet kunt verwijderen. Zeefje om de kalkstukjes tegen te houden was snel stuk.